|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| betan-Jag har aldrig testat. | |
|
Ok,men det märker vi till våren jag har inte så stora förhoppningar men alltid kul att testa! Mpower |
|
|
Betan >> Rejsa är alltid skoj och jag ställer gärna upp om du kan vänta till i mellandagarna då jag är i dina trakter ;) Min är visserligen en Fas I (=normalt sett något slöare än fas II) men laddar å andra sidan något mer än vad en t4 ska göra. I vilket fall som helst ger det väl en fingervisning om hur en t4 kan gå ;) T4 -99 |
|
|
laddar lite mer.....ja du det kan ju alltid vara något,men fästet är kass när jag gasar så därför vill jag vänta till sommarhjulen är på. Det låter lite som en bortförklaring jag vet men fullt på 1-till 2 är bara hjulspinn.Jag ska ordna tillfälle om det inte dyker upp till våren var så säker <:-) Mpower |
|
|
betan: Jag e säker på att T4 lider än mer av det problemet ;) |
|
|
Betan >> om det är så att det är det dåliga fästet som spökar för din bakhjulsdrift jämfört med min framkrafsare har jag inget emot att köra en rullande start från exvis 40 och uppåt... ;) T4 -99 |
|
|
Ja, varför inte vi kan köra från 40-60 upp en bit bara för att mjuka upp mina kommande T-4 äventyr,jag är på Öland fram till annandagen sen är jag i växjötrakten efter det :-) Mpower |
|
kenj |
Måste förvara Audi färgerna...Tror att det är ganska stor skillnad från ett exemplar till ett annat, speciellt på turbobilar. Jag har då absolut inga problem med en 328. Har testat ett antal ggr från ca:70km/h och uppåt. Bil: Audi A4 1,8T-98 Film:Länk |
| kenji: när ska vi ta reda på vad din DKV går för? :-) en 325-a borde du klara av. eller hur? | |
kenj |
Tjaa, jo det borde jag nog:-), tror för övrigt inte att det är såå stor skillnad på 325/328. 328 är väl lite bottenstarkare eller... Tyvärr ser jag att länken inte funkar:-(. Men har du vägarna förbi Karlskoga så hör av dig. Alltid roligt med race (tror aldrig man växer upp). BMW är väldigt bra att raca mot för att få ett referensvärde på hur bilen går, man vet "oftast" vad som döljer sig under huven, tillskillnad från alla chippade Audi/Saab och Volvo. Ps. Läste ett test i teknikens värld nr: 21/2001 där dom testade 325ti mot några andra "familj sportisart" 325 gjorde 0-200 på 29,72 sek vilket får anses vara "skit" bra för en bil med 192 hk och enligt testet 1480kg. Mvh//Kenj |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.