|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Min lyktspolning har alldrig funkat kan vara att spolarmotorn har lagt av! Men detta fattar jag inte Om jag har alla pumpar innkopplade 3 st så tar han bara ur intensvirengöringen men om jag tar bort kontakten till den så tar han ur den stora burken är det någon som har nån bra idé MVH Danne | |
|
Hej igen.. Kanske skall säga att det är en Bmw 740 -92 oxå Jag bli inte klok på problemet. skall riva grejorna till helgen återkommer då om jag blir någe klokare MVH Danne |
|
|
HEJ ! Uppe sent i natt o "råkade" läsa.... Om det kan vara av hjälp så ... Min bil: Alla spolare funkar men inte till ½ ljuset. Om jag trycker reläet i "till" för ½ ljuset så går just den spolarmotorn (men inget vatten) och det betyder ju all själva pumpen är kass. PS. Det är ett avancerat system där många reläer o slangar ligger både serie-o-parallell kopplade. Testa o kolla..... mvh / Per O. |
|
|
Tack Per ska kolla lite mer nogrant efter nyår, men det verkar vara mycke slang o kabel till dessa motorer tack för tipset o gott nytt år på dig Mvh Danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.