|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Undrar om det är jätte stor skillnad mellan coupens baksäte och sedanens? Finns ju nästan bara M3 coupe inredningar till salu, inte så bra om man har en Sedan och dessutom vill ha mocca/tyg klädseln. denna fanns ju aldrig heller till sedanen som standard.. Nån som har en aning? Kan det gå? | |
|
Jag vet inte om det går, men varför vill du ha mocca/tyg? Jag vet en kille här på forumet som har en bil jag läst om, det är en sedan med mocca/tyg inredning. En tidigare ägare hade specialt beställt den med mocca/tyg just för att det då blev unikt för en sedan. Men jag har ändå svårt att tänka mig att de special sydde ett bakstäte bara för det, utan att dem istället tog ett från coupén. |
|
|
tokerik: Vet inte om det är mig du menar men jag hade inte mocca i min limo utan enbart tyg klädseln.. Länk Trevlig helg på er !! //Jimmy |
|
|
Sorry... Tala om hjärnsläpp... *ASG* Såg just att jag hade mocca på stolarna men det hade jag totalt förträngt Får skylla på att jag inte är riktigt vaken än och att det var länge sedan jag sålde den (2002).. Mvh Jimmy |
|
|
Skulle vara kul att ha mocca/tyg eftersom att alla andra sedaner (M3) har skinn, snyggt med coupe stolarna fram också, mocca/tyg klädseln blir inte heller lika sliten som skinnet (synligt iaf). Skulle bara va en kul grej. MVH Richard |
|
|
Det finns en i galleriet som har det, en m3 98 sedan !!!! Länk |
|
|
pimpen: Det var ju det jag sa ;-) Men jag hade tyvärr inte coupe´ stolarnas nackskydd (vader).. Gissa om jag saknar den bilen.. Mvh Jimmy |
|
| Ja jimmy det var dig jag menade. Jaha åfan, om du inte hade coupe stolarna så måste det ju varit specialsytt, sålänge inte cabben finns med tyg klädsel? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.