|
|
|
|---|---|
|
Bilen jag får om några veckor har Telefon Professional 638A. Vilken är detta egentligen? Har sökt överallt, men inte sett några bilder på den. Bilen är en 2004a X5. På förhand tack:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Själva handenheten ser ut som på bilden i länken!! Länk |
|
|
joafog; Wow, så där ja! Alltså inte Siemens längre då? Är det denna du har också? Men min är inte Bluetooth som denna är på bilden, men men själva luren är lik. Skumt bara att denna kostar 15.000 Ny och BT kostar ca 8000. Varför välja denna egentligen? Tyskar.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
En annan sak. Jag har Navi Proff, Hifi stereo och CD vxl. Har jag då fortrfarande kassett bakom navin? Är det så illa? Är det också så att Navin tar DVD istället för CD? Nån annan skillnad på denna navin utöver CD formatet? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Även SA638 använder sig av BT!! Ja, jag har eftermonterat denna telefonen (SA638)!! Ja, du har bara kassett bakom luckan, tyvärr. Det är skitdåligt att inte BMW kommit längre med den utvecklingen! Har nog identisk utrustning som dig i min. Jag har även luftfjädringen, har du det också? //Jocke |
|
|
Denna med andra ord? Länk Jag vill helst slippa tvilling SIM, så det blir nog till att bygga om denna.. Trist med kasset!! Fasen att dom inte slutar med det där.. Jag har tyvärr inte luftfjädring. Är du nöjd med det? Har du bilder på din?? Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.