|
|
|
|---|---|
|
Yes, äntligen hittade jag en ny X5a:-) Lycklig som en ost! Pärlan blev en: X5 Diesel 218 HK facelift 2004a 1.700 mil Sterlinggråmetallic Sportpaket med sportstolarna og 19"arna. Navi Proff TV Telefon Proff Svart Montanaskinn Taklucka Bi Xenon Autavbländbara speglar + Allt nytt smaskens standard som Xdrive, Angel Ayes, 6 vxl automatlåda mm mm. Jag bad dom oxå eftemontera sidesteps och webasto med fjärrkontroll innan dom skickar hit den. Det blev en 17.000 extra, men det får så vara. Det tror jag det kan vara värdt. När den kommer hem skal jag sätta på den titan galler njurar, 18 Hakkapelitta, KCR chip och 4,8IS läppen framme och bak (om jag hittar det då!!) Längtar längtar.. :-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Grattis! Sök igenom forumet angående KCR-chippning innan du gör något. Har läst en del om rasade automatlådor beroende på chippning av just dieslarna. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Tack tack:-) Det var därför jag bytte så snabbt. Den Faceliften har inte GM lådan längre, utan en RIKTIG växellåda som tål lite stryk:-) 260 hk och 550 Nm Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Grattis! Låter som en mycket trevlig vagn om man nu gillar att sitta på 2:a våningen och köra ;) ___ //Ulf |
|
|
Haha, ja man blir van det tyvärr:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Aha.. Ja då är det väl bara att tuta å köra då :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
En kompis till mig har 04:ans X5 med 218 hk diesel vilket lådan rasade på härom veckan varför vet jag inte men han är gasglad i alla fall det vet jag, det gick ju så klart på garanti men ändå! Mvh Danne |
|
|
Får man fråga vad du fick betala...? & hur du fick tag i den? Jag e ute efter samma modell men hittar ingen med rätt utrustning till rätt pris. Kan tänka mig både 3,0 bensin eller en Diesel. När jag letar på mobile.de känns det som mer en hälften är fiffel och båg... Fredrik |
|
|
Daniel; Uff.. Jaja, kan ju vara ett måndags ex iallafall? Trist oavsett.. Bobby; ôverförde just nu 47.232 Euro till Hamburg. Mobile.de kan du ju använda dig av, men inte köp från nåt annan än BMW handlare. Alla bilar ligger på BMW.de - Gebrauchtwagensuche. Där hittar du bara bra bilar från handlare. Alla bilar här kommer på Mobile oxå, men Mobile är lite snabbare på att lägga ut bilarna och att ta bort dom när dom är sålda. Sedan är sökfunktionen bättre på Mobile. OM du vill ha faceliften, så kan du söka på 200 HK + på mobile, och inkludera 2003. Passa dig för 212 HK bilarna bara. Det är inte Facelift. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Mums! Onsdag kl 15.00 får jag bilen:-) Säger dom iallafall! Längtar bara litegrann:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
Ber att få gratulera. Har själv hämtat min från M-bilar i Eskilstuna idag. Tyvärr med ett molande ljud vänster fram - hjullager?! M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Vilken bil! Fick den i går kväll och var ute och körde hela kvällen. Helt klart värt pengarna! Vilken uppgradering av en stycke underbar bil! Mycket vackrare att se på, mycket vassare och roligare motor och framför allt underbar växellåda! Säljaren hade glömt att berätta at det var massa titan delar på den också. Njurar, grill och luftintag. Körde rätt till däckverkstaden och la på vinterhjulen. 5 serie / E60 18" fälg med Pirelli dubbfritt 255x55x18. Sitter grymt mycke längre ut på bilen än X5 fälgar. Blev mycket bra och spårar inget. I kväll eller i morgon ska jag montera sidesteps som låg med i bilen. Bäst av allt är väl att den fjärrstyrda webastoen på denna bil faktiskt fungerar!! Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
| det är bara att gratulera..x5 facelift är så himla snygg.. Stephan har du bilder på din individual? | |
|
Stephan, Ännu ett bevis på ypperlig smak, väntar spänt på bilder. Maritime är så fruktansvärt vacker :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Äkta maritime individual är det tyvärr inte, för det finns bara på faceliften vad jag vet. Men listerna är en sen julklapp till mig själv :) Ska beställa dessa via min kontakt i DE inom kort. Däremot så blir det nog en äkta sådan inom 2 år med panoramaglaslucka. Ska nog beställa golvmattorna också - med kompassros... Länk M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| listerna var hursom hellst väldigt snygga :D | |
|
Stephan, Ändå snuskigt läckert :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
E38B12: Visste du att det även sitter kod 998 Bottenplugg i Maritime-individual!? :D M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Stephan: Är de riktig Teak eller är de bara fusk? Jag hoppas du tänker olja in det varje säsong och "Nåta" om det var 3:e som det är riktiga grejer :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: Som gammal Storebro-gast inom familjen så är jag van att slipa mahogny varje vår med 5 lager klarlack. Med tanke på priset så borde det vara äkta men det är väl som det mesta på bilar idag - plast...*prosit* (lite allergisk mot plast bara ;DD) Nåtat ekgolv kan jag iallafall skryta med hemma :DDD Undrar om man ska hänga tjärad tamp runt bilen som avbärarlist? En härlig doft sprider sig runt omgivningen... M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| Jag som brukar tycka att träd hör hemma i skogen. Fast det där var riktigt läckert! Fick mig nästa till att vilja ha en sådan tingest. Första gången jag inte har tittat snett på en X -skapelse. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.