|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har en BMW e36 coupe Bild: Länk Jag vill nu sätta på en M3 front, en orginal front eller en med orginal looken. Dvs ingen monster front eller liknande vilket vore en hädelse av bilen. Jag har hittat denna: Länk 1800kr Det är en formgjuten front, dvs listerna går inte att ta av. Kan man lacka det så att det ser ut som mina andra plastlister? Jag vill ju behålla helhetsintrycket. Eller måste ja isf lacka alla mina lister, vilket är ett alternativ. Jag tror inte de skulle bli bra på just min bil då den går i gul/svart tema rakt igenom. En riegerfront kostar ju nästa 3ggr så mycket:S Länk 4900kr Hittade även denna: Länk Den va också billig men det stod inget om listerna. På bilden va de lackade och iom att det är glasfiber är den nog helgjuten.. VAR??? får jag tag på en vettig front till min bil och sammtidigt behåller orginal-looken...??? Någon som har erfarenhet av dessa glasfiberfrontar? Hur är de att montera? Hur blir ytan? Och hur blir det med listerna? Mycket tacksam för svar och funderingar. | |
|
Tillägg: Passar mina arginal dimljus i m3 fronten? |
|
|
Länk Här hittar du BMW Original fronten för 4300 kr inkl. galler och läpp |
|
|
Dimljusen passar, IAF om du håller dig till orginal delar. I pirat fronten vet i tusan men det borde även gå där. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.