|
|
|
|---|---|
|
eftersom E87an är så ovanlig bil i sverige varför inte göra något kul. Nästa gång ni ser en E87 på stan ge en liten helljuspump som signal. Det skulle vara kul om detta spreds ut lite. Bland oss trendiga bilägare Min BMW 116i Länk | |
|
Ovanlig, bor du i typ lund eller? ;) |
|
|
Jag tycker den är rätt så ovanlig även i Stockholm. Mvh Johan |
|
|
jo jag bor i lund jag har typ sett 3 E87or Min BMW 116i Länk |
|
|
DonAmir: Här i stan(stockholm) så ser man den ganska ofta minst ett par stycken varje dag, så det skulle bli en hel del hel ljus. |
|
|
Har väl inte riktigt med 1 serien och sverige att göra men jag är för tillfället bosatt i USA sen 4 månader tillbaka. JAg har under denna tid inte sett en enda 1 serie i någon av de städer jag besökt. Har även besökt en handlare och kan inte påminna mig att jag såg någon där heller även om kanske 1 serien itne avr den bilen jag studerade noggrannasst (fanns ju en del andra fina att se) Säljs 1 serien överhuvudtaget i USA och i så fall hur har de blivit bemött? Någon som vet? |
|
| Kanske bör lägga till att bland de städerna kan nämnas, New York Washington, Richmond, Charlottesville, ja östkusten mer eller mindre. | |
| Tycker de häftigt ha en bil som är ovanlig .. | |
|
Acey: Passa dig :) I skåne tycker jag den är hyfsat vanlig. Ser någon om dagen. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
ekan USA tar bara in BMW bilar med minst 6 cylindrar så troligen är 130 den första som kommer Min BMW 116i Länk |
|
|
Jag har 2st 120i som står parkerade på en parkeringsplats just brevid mitt garage. Är en körskolasbilar men annars är ju inte 1serien så vanlig här uppe i luleå trots en stark bmw-försäljare. Men det är ju bara bra att man har en lite ovanlig bil och så tror jag att dom flesta hellre köper en 3serie för den är inte så mycke dyrare och man får ju då mer plåt för pengarna. |
|
| Tycker det lät som en kul grej, inte fel att vi E87ägare åtminstone hälsar på varandra. Vi är ju nog lite annorlunda bilägare, iallafall de flesta av oss. | |
| Donamir: Det hade jag ingen aning om, tack för upplysningen. Och ja det förklarar ju avsaknaden av 1 serie. | |
|
Angående 1-serien och USA, så har BMW beslutat att inte sälja femdörrarskarossen i USA, över huvud taget eftersom nordamerikanerna inte har så mycket till övers för halvkombikarosser... Dessutom vill dom helst ha sex cylindrar, minst! Så 1-serien lär inte bli aktuell förrän sedan- och coupéversionerna kommer, inom ett par år alltså. 125i sedan och 130i coupé skulle säkert bli populära i USA, där man numer gillar kompaktbilar mer och mer! MVH. |
|
|
I Borås är dom jätte vanliga, kan ju bero på att dem går som jourbil, paket bil och liknande här... |
|
|
Finns rätt många ettor här i Västerås. Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.