|
|
|
|---|---|
|
hej Jag har ett lite problem min navigator 2-1/25 spottar ut alla skivor jag sätter in (har visserligen inte provat en orginal cd men) är det problem med brända kart cd . provade att uppgradera till /81 spottar ut den cd oxå. (fanns en tysk bränd skiva i spottar ut den och säger att man ska sätta in en cd finns det några kloka förslag hur jag ska kunna lösa problemet tacksam för svar. | |
| Prova med original cd. | |
|
Läsarna är känsliga så du kan prova att köpa en CD-skiva av högre kvalitet och sedan bränna på lägsta möjliga hastighet. Har du tillgång till en originalskiva (någon du känner kanske har en?) så testa med denna. Spottar den ut även denna så är det något fel på läsaren och då är det nog bara att byta denna. ___ //Ulf |
|
|
Hej! Om du söker här på forumet så finns det mycket skrivet om navis som spottar ut skivor. |
|
|
Hej Bytte ett trasigt motstånd i navigatorn, enligt färgmärkningen skulle det nog vara ett 0,8 ohm satte in ett 0,7 ohm funkade perfekt. Tack alla för hjälpen hade inte fixat problemet med navigatorn utan er hjälp stora lovord till detta Forumet / Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.