|
|
|
|---|---|
|
Såg en E46 med klädsel Leder Chameleon Schwarzgrau, är det någon som vet vad detta är? Är det en typ av skinn som t ex Montana, Nappa eller är någon delskinnsvariant? ___ //Ulf | |
|
Chameleon = Kameleont? Färgar sig skinnet efter vad du har på dig för stunden? Verkar mysko. Har aldrig hört den benämningen förr :) Var det i en annons eller i en utrustningslista du såg detta? Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
I en annons på www.bmw.de... Bilen är en 320d med EZ 09/03 så det är antingen modellår 03 eller 04. ___ //Ulf |
|
|
Gammalt inlägg men hittade en bra bild på denna färg Länk Bilden är från en annons så den försvinner väl så småningom... ___ //Ulf |
|
| Undrar hur många kameleonter som går åt till den inredningen?... :) | |
|
Heter färgen verkligen Chameleon på utdrag från BMW ASAP, eller är det bara vad säljaren hävdar att den heter i annonsen? Chameleon schwarz/grau tycker jag låter som att säljaren syftar på att färgen skiftar mellan svart och grått i nyansen, beroende på ljus... Mvh, Kalle ________ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle: jag tror nog att färgen heter så då jag sett flera bilar som har denna. Hade även lite mailkonversation med wendtan rörande detta och han hade också någon länk till en bil som hade denna färg fast där var bilden inte så tydlig så där påminde skinnet starkt om svart. Tror att samtliga bilar jag sett med denna färg på skinnet är 03:or eller nyare. ___ //Ulf |
|
|
Nej, de är inget påhitt som jag förstått det, det är alldeles för återkommande för det. Jag har sett Aukt Bmw återförsäljare använda det på bmw.de några gånger med. Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ser nu att det syftar till strukturen på lädret (kika längst upp i min länk) Länk Några kameleonter har nog itne fått sätta livet till dock :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.