|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
nxv |
Är det bara jag, eller får ni åxå en känsla av lunarstorm, nu med Powerusers, gästbok, polare, bloggar och dylikt. samt att betala för tjänster. Inte för att jag har något emot att behöva betala för denna sida, det kan jag förstå att de som sliter hårt med att hålla allt vid liv behöver lite extra tillskott. Vad tycker ni? Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
| Så länge vi inte har vinkade tomtar och bilder i 1280*1024 i inläggen på formet så är känslan av lunnarstom eller tuffa_bildäckar_forumet ganska så avlägset. | |
| Edit: bildäckar_brännar_forumet | |
|
Vet inte så mycket om Lunarstorm men det är ju upp till var och en hur mycket av den nya funktionaliteten man vill använda precis som det är valfritt om man vill betala för att få tillgång till allt nytt. Sen tror jag den största delen av pengarna som kommer in går till drift och inköp av ny HW. Vet ej om de som jobbar med siten får ekonomisk ersättning men jag är ganska övertygad att den i så fall inte står i relation till all nedlagd tid. Till mycket stor del så handlar det om ideéllt arbete och ett brinnande intresse. ___ //Ulf |
|
|
Om man tycker att det ser ut som lunarstorm kanske det säger mer om användaren än tjänsten? |
|
|
Tycker att siten har blivit mer "komplett" nu.. Anser inte att det är någon "Lunar-varning" P.s Någon som har någon häftig ringsignal att bjussa på? *Kjam på er* ;-) |
|
|
<lunar-mode.on> OMG! LOL! U R SO L4M3!! </lunar-mode.off> |
|
|
Anders N: Du ser ut att bemästra spåket! Hänger du där ofta? ;) Autopower behöver de nya för att säkra framtiden... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
nxv |
hehe, jag är ju bara i mina unga år, och det är inte så många år sen (3-4 kanske?) man satt på lunarstorm och chattade med sina poolare. Men det var första tanken som solg mig när jag fick se allt nytt. Visst, det är ju användbara grejer, men jag fick lite tarmvred när jag såg det. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
Jag tycker det är bra, det ser ju ut som vanligt men med lite extrafunktioner. Helt okej! /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Tycker det är riktigt bra, och med lite input från användarna kan det bara bli ännu bättre! Det lär ju blir mer liv i det när fler och fler lägger in sina bilar, kanske för dagbok, det blir lite trafik i gästböcker osv. Har själv redan mailat in förslag på förbättringar och tror definitivt det kan bli något av detta. /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
| heltsonika - Jag är stolt medlem i VVL (Våga Vägra Lunarstorm) sen många år. ;) | |
|
Å nu har man ett litet "Pro" över skallen oxå :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
J.Dredd@ Det är vi frälstas gloria som sitter där:) |
|
|
Tycker det är skitkul att se så många med Pro över bilden! Wilhelm Svenselius |
|
| Håller med, det är skoj att se att det är så många som vill åt de många nya funktionerna och ej att förglömma, stöder det hårda arbete som Power-crew lägger ner på sidan.. | |
Paap Reeder |
Hej! Ser mycket bra ut så här långt tycker jag. Är inte orolig. Det helt avgörande för min del är den info man kan få tag på på AP ... och hoppas att man vid nått tillfälle även skall kunna bidra med nått korn då och då. "Är det samma dimension (ETK-nummer) på den nedre Torx-bulten på 4HP24- lådan på en M70 och M62??" Då vill man få svaret: ".. det finns ingen nedre men väl H/V? eftersom det sitter två st. ETK xx xx x ... " Det svaret vill man kunna hitta blixtsnabbt utan blinkande avatar, reklam, rörliga bilder på en Torx under montering, animeringar på när Torx går av o s v. Men som sagt ännu ser det mycket bra ut. (Blir det för mycke sånt dära .... tänkte jag i profilen lägga in en rörlig CAD-bild på min M70 där man ser kolvar, ventiler och axlar och kedjor röra sig ... när man är inloggad .....) MVH /// Paap R |
|
Klar förbätring av forumet. Lite mer kul helt enkelt. Lunarstorm? -Vad är det? Länk |
|
| Håller med till 100 % Dessutom är namnen verkligen tragiska. Jag menar, PowerUser PowerUserPro, PowerPost, PowerPolare(!). Är tanken att locka en yngre målgrupp kanske? | |
|
Henrikk: Vad håller du med om till 100%? Och varför är namnen tragiska? Passar väl ganska bra att sätta ordet Power framför funktionen eftersom siten heter AutoPower. Eller skulle det hetat AutoUser, osv? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
J.Dredd: Jag håller med om det som ansågs i det första inlägget. Som jag skrev i en annan tråd. "Vi bor ju trots allt i Sverige, varför inte använda besökare, medlem och betalande medlem (alt medlem+ el dyl.) Vänner istället för PowerPolare vore heller inte helt fel." Visst, sidan heter AutoPower, men jag tycker bara det blir löjligt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.