|
|
|
|---|---|
|
de är bbs rs 8,5*17 fram med 215 40 17 däck bak 9.5 med 245 35 17" däcken har inte rullat 1 m! fälgarna är som nya med nylackat centrum polerad bana och nya splitbult,de är inte ett märke på fälgarna! [img]Länk | |
| hmm kass länk denna är bättre! Länk | |
Grubbe |
Svårt att säga. 4-5000:- en vacker sommardag? |
| nja däcken kostar mer! | |
Grubbe |
Du verkar ju ha en rätt hyfsad uppfattning om vad dom kan vara värda redan? |
|
Sålde tidigare i höstas mina Krysseker style 5 i dim 8x17" som är tillverkade av BBS. Dessa fälgar var inte i bästa skick och hade en del kantstöt och lacksläpp. Fick 4000kr för dom. Hade även Bridgestone Potenza RE0540 i dim 235/45-17 som rullat 200 mil på fälgarna men då ingen ville köpa allt komplett så såldes dessa för sig. Fick 4000kr för däcken vilket ger 8000kr totalt. Gissar att du borde kunna få ut minst 6000kr med lite tålamod och eventuellt genom att sälja fälgar och däck separat. Fick väldigt många skambud men då jag inte var tvungen att sälja på studs så var det bara att invänta seriösa spekulanter. ___ //Ulf |
|
|
Grubbe: Njae ja vet bara att de inte är så vanliga,och inte i detta skick! Programmer: Ja tror att rs är betydligt ovanligare än style 5??men de är bara mina teorier! Men som sakt de är nog inte helt lätt o sälja! |
|
| nu har ja fått lite svar från england&tyskland! Nu vet ja värdet! | |
|
Vad är värdet då...?!?..;) Som du säger så är ju RS i 17" väldigt ovanliga, i alla fall i Sverige. Och med tanke på det skicket som dina fälgar har så kan du nog få en rätt bra summa om rätt köpare dyker upp. Tyvärr verkar inte så många inse tjusningen med dessa fälgar, det finns många konstiga människor med dålig smak helt enkelt.... " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
| Svensson:Är tydligen inga problem o få 1200 euro utan däck för dom!I bra skick är de dyrare med.Har 3 engelsmen som vill köpa dom nu,la ut samma fråga på deras forum om värdet!Så i sverige kanske de är svårare men men... personligen tycker ja dom är grymma! | |
| 17" spillar är svåra att få under 15.000 pix nya ... | |
|
ExtremeM3 Håller med att de är asgrymma. Det finns inget snyggare på en 80-tals BMW. Konstigt att så många dissar fälgarna i din tråd på Zatzy.. Tittade även på BmwAndreas M3 projekt tråd på zatzy. Den bilen hade underbara compomotive split fälgar som tyvärr byttes ut mot några andra, konstigt beslut tycket jag...:) Highway Star Kan man verkligen köpa nyproducerade RS fälgar?? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
| har med svårt o tro att de finns nya?? Angående zatzy så är ju bilderna inget vidare,men ja ska ta lite mer när allt är klart ivår! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.