|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar ni som har denna (nr 01560030285) BMW orginal rep handbok på cd. Har ni fått som jag problem med att öppna cd:n på datorn. Har ett felmeddelande som säger Laufzeitfehler '2004' och out of memory. Är det någon som har något bra förslag till åtgärd. | |
|
Hej! Har samma problem. Går bra på min gamla dator, men går inte att instalera på den nya! Min dataguru som hjälper mig säger att det beror på att detta program inte kan hantera internminne som är > 1024 Mbite. Rekomendering: Vänd dig till BMW och klaga på programet. mvh BLJ |
|
|
Det tråkiga är att det har fungerat innan på mina tre datorer, men det kanske är dessa j......as uppgraderingar som de här Wirus programmet installerar med jämna mellanrum. PMW |
|
|
Wirus 2000 eller XP? ;) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Testat att ändra kompatibliteten på det, eller hur man skall förklara ? Tar iaf högermussknap på .exe filen, och under kompatiblitet kan man välja win 95 m.m. |
|
|
Har XP som operativ. Det kanske man skulle testa med kompabiliteten, får göra det till helgen |
|
|
Har fått en lösning på problemet genom BMW CS forumsida. Det var en intressant läsning. Har vänt mig till BMW men ej fått svar (lär inte få det heller tror jag). PMW |
|
|
Här är länken till BMW CS sida: Länk Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Tack så mycket "BarablåBMW" för länken. Den glömde jag helt bort att lägga till. Mvh PMW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.