AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.380

"JR RACING GBG" Någon som känner till honom?

Vad är JR RACING GBG för någonting?

Är det en firma eller person?

Ewing från dallas kanske ?
Kanske det :)

Jag tror att han är med eller hjälper till Grottköping racing

to
7
torjoki
320 -85
hjälper inte grottköping vad jag vet iaf

kanske jesper som håller på med jänkare vid liseberg

Jonas Rosengren heter han tydligen

vad gör han då? hittar ingen firma el.dyl med det namnet?
//Flaxis
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Är det inte han som trimmar volvo bilar?

___
Min Bil-Blogg: Länk
Jag vet inte vad det är för kille/firma, det är det jag försöker klura ut. Om han har en firma så tänker jag gå till polisen, om han inte har det så blir det svårt att göra något åt saken. Jag köpte en topp av honom som enligt honom var helt ok. Visade sig att en massa ventiler var krokiga + att den var ihoplimmad på ett ställe... Ringde till honom och han vägrar ta tillbaka toppen för att han hävdar att det är jag som har pajat den.

Det skumma är att de som känner honom verkar hålla honom om ryggen. Han pratade om att han var med eller hjälpte till grotköping gänget men jag vill inte hänga ut dom förrän jag vet om det stämmer att han har något med dom att göra.

Go
110
Gogo
528iM e39 -98
Kolla med PRV, så får du fram info om det är ett företag.
to
7
torjoki
320 -85
Känner ingen med det namnet som har hjälpt oss, eller som vi har hjälpt någonsin

"Grottköping racing"

//Tor joki
Ti
2.587
Ticco
420i -14
Han har inget med Grottköping att göra!

//Ticco

www.ticco.com
Låter som en riktigt ful fisk om han har limat toppen (!!!!). Förstår hur du känner fuling!
Ok, bra att veta att inte Grottköping är associerade med honom iaf.

Sneda ventiler och limmad topp, ändå hävdar killen att hans bil funkade skitbra med detta topplock.

Om någon springer på en annons från honom så får ni gärna säga till. Han handlade mycket med BMW delar sa han.

m3
324
m3jonas
M3-87 Turbo
325ix -89
330xd touring -02
Verkar vara gott om skojare i göteborg... Antar att ovan nämnda Jesper är en man med efternamnet Karlsson som även kallar sig Racing på vissa forum. Det är en man man inte ska göra affärer med om man vill ha betalt för det man säljer. Skickade en uppsättning sopridare till honom och han skulle sätta in pengar på mitt konto, pengarna såg man sen aldrig till :(

Har tjötat lite med "Rosen", han vart helt ok när jag träffade honnom, han hade liknande bygge som jag tidigare e30/m50tbo.
Han lade visst ner det hela och sålde av sist jag hörde något.
Köpte aldrig något av honnom själv men många andra härinne måste ha gjort det, då han haft masssa annonser på prylarna, så du verkar var den ende som blivigt ("lurad"?)

Länk
ja, det är ju en liten tröst...

Han verkade sjysst på telefonen men vägrade ta på sig ansvaret för att toppen var paj, i mina ögon så är han mao en riktig idiot.

känner du ingen ryss eller ? Det borde alla göra...*S*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.