|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa fälgar till min 320-01. Min fråga är, passar m3 originalfälgar på min bil. Bredden på de däcken jag är intresserad av är 9,5 tums fram och 10bak. Tacksam för svar Henrik | |
|
Nej, de passar inte om du syftar på M3E46. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Det var det jag tänkte, tack för snabbt svar Mvh henrik | |
|
varför passar dom inte? vilken bredd på fälgarna kan jag som högst ha? och vilket ET? Mvh |
|
|
ET på E46 orginal är oftast 42, finns ET 41-48 i E46`s utbud av orginalfälgar. Du kan använda dig av de flesta fälgarna som passar på E36 eftersom du har samma ET och bulthål m,m så längde du inte har stora bromsskivor som finns på ex 330i som behöver minst 16" för att få plats. |
|
|
E46 har ET 47-50 i sitt fälgutbud 330 kräver 17" fälgar. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Du kan ha 4 framfälgar M3 E46. Länk Han kör ex 9/10-19 med 265 bak Läs lite på den här sidan, du hitar säker lite info: Länk Mvh Min bil: Länk |
|
|
Dubilidu 330 måste ha minst 17" fälgar du får inte dit 16" på den har haft en och redan kollat. Önskade att jag kunde ha 16" på vinterdäcken pga den enorma prisskillnaden på 16-17" men icke. |
|
| Såg att Wendtand sa samma sak | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.