|
|
|
|---|---|
|
Hej Gummiknapparna på min nyckel är helt slitna och låsknappen är nästan helt trasig. Är det någon som har ett bra tips på hur man kan laga det? Eller kan man köpa ny "gummimatta" någonstans? gick inte på BMW Mvh //Peter | |
|
Om jag inte minns fel så läste jag en gång om nån som löst samma problem genom att fylla upp hållet där gummit slitits ut med silikon. Det skulle tydligen funka bra. Frågan är väl hur det ser ut. En ny nyckel är väl inte så billig heller har jag för mig. |
|
|
Är det någon som vet vad man ska använda för slags silikon och var man kan köpa det? Var inne på Clas Olsson och letade men hittade inget bra. //Peter |
|
|
en ny nyckel kostar ca 1350kr styck. Har samma bekymmer, men inte betalar jag så mycket för att slippa en sliten nyckel. Sitter det startspärr eller dyligt i nyckeln? Annars undrar jag hur dem kan ta så hudlöst betalt för detta. |
|
|
Om man köper en ny nyckel, är den likadan som den gamla (stor och fyrkantig med tre gummiknappar) eller får man en av de modernare nycklarna (se Länk )? Den nya ser lite billigare ut, men mer kompakt och lätthanterlig, så det skulle vara ett starkt incentiv för mig att byta (har också problem med originalnyckeln). Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.