|
|
|
|---|---|
|
någom som har en bra ide hur man monterar ett 3 vägs system i en E34? bestående av 6,5" som jag vill ha i dörren 4" på instrumentbrädan diskant på A stolpen riktade mot varandra. problemet är ju mellanregistret, kommer aldrig att få i dom i orginal platserna... någon annan stans man kan sätta dom för att få en bra ljudbild? bak har jag 2 rockford HX2 15" så basen ur framsystemet kvittar.. | |
| Satsa på ett DLS U35-kit.Passar i originaluttagen utan problem och låter j-ligt bra!Den enda nackdelen torde vara priset. | |
|
jo, men nu har jag redan ett sådant här system, fick det skitbilligt, kostar 7 tusen nytt. får väl gräva ett par stora hål så man får ner 4"arna under dom vanliga... |
|
| Kickpanelerna ska nog gå att få att svälja 6,5":orna utan alltför mycket jobb men att få ner 4" i instrumentpanelen kräver nog en hel del karvande.Skulle själv gärna ha ett DLS R36 i bilen (med samma storlekar på elementen som ditt kit)så lycka till och hör gärna av dig med tips om du lyckas. | |
|
6,5"arna sätter man ju i dörrarna. ska nog försöka krafsa upp hålen på i-brädan, men vill ju itne förstöra flältsystemet heller, så rutorna immar igen.. man kan ju göra ett hål till mellanregisterna, sen lägger man ner en typtrasa, och sprayare den med färg, så blir den hård och funkar som låda, är ju ganska smidigt faktiskt i trånga utrymmen. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.