|
|
|
|---|---|
|
Någon som känner till nåt om den firman? Finns på bytbil. Jag lyckas inte länka direkt till handlarinfo. Men man går in på www.bytbil.com och vidare på begagnade bilar/handlarinfo och vidare in på Södermanland och Katrineholm så hittar man 9st bilar. Mailadressen är inte så seriös, nummerupplysningen kan inte hitta nån info om mobilnummret. Åsikter? | |
|
Det var ganska grovt generaliserat måste jag säga ;) Tänkte ev. bara köpa en bil och sedan lämna staden så skadegörelse hoppas jag kunna klara mig ifrån. Ingen som har erfarenhet av firman? Misstänker att det är en ganska liten firma. |
|
|
Jag skulle iaf inte gå i närheten inte gå i närheten av den firman. Varför? * Annonsbilderna tagna från Mobile * Ingen info om handlare, vilka som står bakom osv * Telefonnumret går till en kille i Älvsjö, varför skulle han driva bilhandel i Katrineholm? (Målvakt?) *Den enda märkesoberoende firma som jag känner till i Katrineholm (tror att det är den här) har sitt säte på en bakgård till en transformatorstation vid järnvägen - och ja, han har vimplar =D //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Vad heter stället då, köpte en bil i Katrineholm precis ! Har varit ett jävla strul från första början ,ingen Bmw men ändå !!! BOOSING AND CRUISING |
|
|
Kollade just upp det, inga av bilderna var ju tagna i K-holm i alla fall. pimpen: H-M:s biltorg /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
635 CSI: ok bra jag köpte bilen på citroen i Katrineholm, blir dock inga fler affärer där igen, dom var inte ärliga alls !!!!! Jävla skojare är vad dom är !!!!! BOOSING AND CRUISING |
|
| Som sagt jag säger det igen eftersom mina tidigare inlägg togs bort, K-holm ska man akta sig för, vad det gäller precis allt, jag vet verkligen vad jag pratar om! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Dom hade en alldeles utmärkt hemgjord stark senap i Korvmojen i centrum så allt är inte dåligt :) Dessutom har dom en utmärkt camping också. ///MVH Hasso Länk |
|
Hehe fast "skräpmat" och campingplatser har aldrig lockat mig, så det är struket från min lista oavsett om det serveras på Cafe' opera i Bandhagen eller Jockmokk :-) Det är ju så lätt att ta i när man upplevt mestadels negativa saker och bilaffärerna lägger tyvärr ofta ner lika fort som de slår upp. Men detta sker ioförsig på många mindre orter också där man har höga förhoppningar om att det ska fungera. Känner flertalet fall där folk torskat på bilaffärer där man fått defekter i köpet och kan därför ej rekomendera någon affär i den "staden". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.