|
|
|
|---|---|
|
När kom egentligen Panoramataket som tillval på X5? Jag har hört massa olika. Nån säker att X5 blev klassad som 2005 från Juni 2004 och fick då Panoramatak som tillval. Nu har jag en bil som är intressant som är en 2004 (säger dom) och är förstagångsregistrerad 25.5.2004. Tacksam för hjälp:-) Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk | |
|
Om du har chassinr så kan du kontrollera när bilen är tillverkad här Länk ___ //Ulf |
|
|
OK, tack, men jag vet fortfarande inte när Panoramatak kom som tillval.. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
kan du inte fråga säljaren om den har panoramatak eller inte? jag tror tyvärr inte en så sen -04 har panoramatak, jag har en kompis som har en sen -04:a och den hade inte det i alla fall. mvh Johan |
|
Vettefasen, men detta kom iallafall inte på dom första facelift bilarna. Dvs inte Sluten av Oktober 2003 produktionerna. Mvh Hosse "anklagar norrmännen för alla stavfeil" Länk |
|
|
April-2004 ersatte Panoramatakluckan, den vanliga takluckan i Tyskland, enligt www.schwacke.de Grattis till X5: an förresten, min favorit bland terrängbilar. Mvh Stephan |
|
| Jag har iaf panorama på min som är en 07/04 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.