|
|
|
|---|---|
|
Vart får man tag i bra såna? Tacksam för svar... | |
|
Bossebildoktorn säger: Glidhammare och limpistol med lim som fäster på lacken. Jag tipsar: Avloppspropp om det är en större bula. |
|
| Det är ingen bula, det är intryckt plåt framtill under framskärmarna och stötfångaren...Vad är en glidhammare? Och om jag förstått dig rätt ska man limma fast sig på plåten och dra ut den?? | |
| Google - Länk | |
|
Vart köper man en glidhammare? Länk Antar att det inte är rätt? |
|
|
Länk Den verkar bra, eller vad säger ni? |
|
|
Det är samma som Biltemas. Funkar nog bra. BosseBildräparen limmade fast en mutter på det skadade stället och skruvade fast glidhammaren i denna. Sedan knackar man försiktigt ut bucklan. Såg jätteenkelt ut och resultatet blev riktigt bra genom TV-rutan men det är säkert svårare i verkligheten. För att lossa den fastlimmade muttern användes värmepistol. |
|
| Okej, det låter bra! Men jag hittar inte den på Biltemas sida...har du en länk eller vet du vad den kostar på Skittema? | |
| Har för mig den kostade 89 spänn senast så det är ju knappast lönt omvägen dit för att trängas med folket där... | |
|
Hehe nu har jag iallafall köpt den, på Biltema då jag hade vägarna förbi! Får se om den kan hjälpa mig imorgon när jag är i garaget! Tack för svaren! |
|
| Lycka till. Skyll inte på mej sen om det blir pannkaka som det blir när jag ska göra liknande manövrar ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.