AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
504

Lös inredning efter baklucksbyte.

jm
20
jmb
530iA Touring -01
Hej,
Jag har en E39 Touring 2001 som jag lämnade in för byte av baklucka (den var rostig) på BMW i Bollmora (garanti jobb). Fick tillbaka den med en inredning som sitter lite löst. Det märks framför allt när man skall stänga luckan. Killen på BMW hävdar att den skall vara på detta viset. Före bytet känndes inredningen inte alls lös, vad jag kommer ihåg. Hur är det med era inredningar? Känns det som de släpper lite, sitter de lite lösa?
Jag har fler klagomål på detta jobb: buckla på insidan av luckan, färgen har runnit på insidan, det fattas färg på insidan vid gångjärnen, färgtonen är något mörkare samt 6-7 dammnoppor i lacken. Är detta standard eller har de PRAO elever i Bollmora?
Lämnade dessutom in bilen nytvättad och nydammsugen, fick tillbaka den skitig och med vita färgflagor inne i bilen. En tråkig upplevelse med andra ord.

Bo
798
Bostedt
735iA -87
735il -91 (Manuell,diffbroms)
Chevrolet Blazer -99
har du testat med en sökning här på forumet?sök på bollmora...så hittar du liknande fall....jag hade blivit stortokig iaf...är dom auk bmw verkstad isåf är det ju enormt sorgligt...

stå på dig!!!

Mvh Andreas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.