AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
632

Alltid BMW

Bp
316
Bpower
BMW 328 coupe 95
Fram och tillbaka har jag haft olika bilar saab turbo audi, volvo m.m men tro fan att jag säljer skiten och köper mej BMW igen...

är era tjejer också trötta på er ibland när vi snackar oj vad jag körde om den bilen, de ska jag byta imån, visst är den skön att köra, ja de jag undrar tycker era tjejer att ni är jobbiga när ni "ibland" tjatar om era Bemmers...heheh=)

BMW its a ride not a car
japp det gör dem ..

en vis man sa till mig ..

en gång bmw .. alltid bmw !
Bp
316
Bpower
BMW 328 coupe 95
heheheh det är konstigt "nån slags kärlek är det" hehehe om man får uttrycka sig så,,dom andra slampor..hehhe

BMW its a ride not a car
Visa användare
20
Pysen
520i -92
Det är inte bara ni killar som gillar bilar och BMW. Jag är tokig i dom. (BMW, bilar i allmänhet och killar).
Jag har aldrig ens tittat åt ett annat bilmärke...

Keep Your Distance!
A_
639
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Jag var lite avogt inställd till BMW innan jag farsan gav mig sin E39 då han tyckte att jag behövde en kombi eftersom jag och tjejen väntade barn. Efter det var det kört. På gott och ont.

Jag försöker provköra det mesta med öppet sinne och visst har det hänt att jag blivit frestad. När dock lädret skall halas fram så finns det inget substitut för den blåvita propellern. Att joddla i kapp till knüller hits på radion när man focerar dom österrikiska alperna låter sig inte göras med någon annan kärra. ;)
Mercan är trots allt "store bror" :)

///Schumi
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Att Mercan var en gång i tiden storebror, men inte nu längre.

När jag köpte min bil i våras så provkörde jag andra bilar inte Bmw, tänkte skulle jämför bilar.

Hustrun sade till sist, om du tycker att de andra bilmärkena är så tråkiga köp Bmw igen så slippe jag höra dig och klaga.

Sagt och gjort så blev det Bmw igen.
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Amet: Var fick du tag på henne? ;) Min tjej vill att jag ska köra Lexus bara för att det bara är players som åker BMW....hehe.

Men fan man köper ju inte en bil för ryktet utan körupplevelsen och helheten.

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Bp
316
Bpower
BMW 328 coupe 95
Samma sak här, Svärfarn kallar mig för penisförlänagre för att jag kör BMW (men han blir rätt mobbad han med Traktor volvo S60)

BMW its a ride not a car
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.