|
|
|
|---|---|
|
Jag har ett plingande ljud längst till vänster i min e36 328,(bakom ratten) Oftast är det 1 pling, ibland är det 2, 3 st. efter varandra. Trodde det var typ en markering för att den gick på bensinreserven men nu fyllde jag upp den och samma ljud kommer. Ett digitalt pling ljud typ. Vad kan det vara? | |
| när ute temperaturen hamnar på +3 eller lägre får du plinget, så att du blir uppmärksam på att det kan vara halt ute. :-) | |
|
men om det är det som plingar står det ju i färddatorn.... har åxå det plinget å då tittar ja med en gång på f-datorn, när det är kallt ute så står det +3grader ute eller mindre.så de e ju varningspling :-). MEN det har ju även plingat utan att det stått något i f-datorn, va fasen e de då??!!?? Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk |
|
|
Då det piper fler ggr är de pga utetempen är 3 grader! Piper det en gång kan de vara en hastighetsmarkering som man kan sätta i färddatorn på tex 100 km/h, då piper de varje gång man passerar det! MVH Min 328; Länk |
|
matt1as |
Det kan inte vara så att ni har memofunktionen påslagen på klockan? |
|
Hej jag är lite irreterad på min färdator visar 39C Fahren gör man att det ska visa på normalt sett? BMW its a ride not a car |
|
|
Bpower: tryck atemp sen C/F... matt1as vad menar du med memofunktionen på klockan? Klabbe: hur stänger man av det?? Hör bara pipet ibland har ju dunka dunka låda så de e ju mest den som hörs ;-) Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk |
|
matt1as |
Har du färddator finns en memo-knapp på den, trycker man på den så piper färddatorn till varje hel timme, syns att memo är påslaget med en symbol vid klockan :) MVH Matte |
|
matt1as oki :-) tack Min pärla :-)(på övertid :-( ) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.