|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Ja visst finns det väl toktrimmade Oplar som hänger med men inte några standardbilar, ta Astra turbo coupén tex har kört en sån och även toksmiskat en sån med min bil dom ligger nog i 325/328 klass, sedan ska man inte tala om Omega v6 och även mv6:an för dom ligger i 525 klass ungefär känns nästan slöare än en 12v 525..och visst är väl säkert b10:an snabbare än en 3,8:a men inte så att det stör. Men Opel har faktiskt byggt en dräpare nu som förmodligen dänger alla BMW bilar,även vid bankörning.Men den tillverkas ju endast i ca 500ex och lär väl aldrig bli sedd i sverige, bilen heter Astra OPC Extreme och har v8 ,bakhjulsdrift och 462hk samt över 500mn i vrid kolla den här länken och klicka där det står "astra opc extreme" skulle va kul att testa den på bana Länk | |
betriebsanleitung |
Köp en kg trimmad 142 a med en ballong i antennen |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ska jag var ärlig så skuggade jag en Opel Manta- av den gamla mindre modellen som var rejält trimmad däckskrik (breda sulor) när han skickade i tvåan, det gick faktiskt rätt så jämnt upp till 85-90, sedan blev det lite segare för mantan och det började svänga och då var det inte lika kul att åka opel såg jag, Men eloge för en mycket fint renoverad opel med ett rejält klipp i.En av de få ggr som 528,an fått jobba för fullt. MVH Hasso med 01-optik-9,5 |
Blykälkeraggaren |
astra opc extreme den skulle man ha, men som sagt kommer väl knappast nån till sverige och även om den kom så skulle den nog inte va den billigaste... Fast man e ju rätt så sugen på grannens M5 touring en sån tackar man inte nej till... Ska man ha kul ska man ha sex!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.