AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
840

Tips på var man hittar beg. Business stereo?

Ti
455
Tinne
Kör:
E53 X5 4.4i
E46 330 Ci
Volvo XC60 T6 Recharge -24
Någon som har ett tips om var man kan få tag på en beg. Business stereo med CD till en E46?
Har letat och satt in köpes annons i både PowerBörsen och på Blocket, men inte ett napp....
to
319
tobmag
525iT -03
På Tyska e-bay
Ti
455
Tinne
Kör:
E53 X5 4.4i
E46 330 Ci
Jo där fanns ju faktiskt en hel del, men jag vet inte det känns så där att handla från Tyskland.....

Fler tips?
bildelsbasen..

Ha en fin..
T
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Vet inte hur länge du haft annons på powerbörsen, men när jag annonserade där efter samma sak... så blev jag nerringd praktiskt taget.

På 4 dagar hade 8 personer hört av sig med beggade cds runt om i landet, jag valde att handla med en i Sthlm som verkade trevlig och gav rätt pris (1500:-).

På bildelsbasen är business-cd rätt ovanliga, eller skall vi säga - eftertraktade, men har man tur och är snabb så.

Se bara till att du har möjligheten att åka dit och testa så den fungerar.

6a - för det är du värd
Visa användare
431
Appelqvist
E70 X5 35sd -08
Men å andra sidan så var det till E39, så jag har ju egentligen inget konkret att tillföra denna tråd, jag borde egentligen knipa käft.

(det är gott med julbord iaf)

6a - för det är du värd
Ti
455
Tinne
Kör:
E53 X5 4.4i
E46 330 Ci
Kollade efter tips på Bildelsbasen och där fick jag napp på en stereo till bra pris. Problemet är bara att stöldskyddskoden naturligtvis saknades(vilket kanske inte är helt ovanligt när det kommer från en skrotad bil...).

Frågan är då, kan man ordna fram en ny kod eller något från BMW eller är det bara att glömma denna och leta vidare?
Ti
455
Tinne
Kör:
E53 X5 4.4i
E46 330 Ci
Någon som har bra koll på stereokoderna? Någon?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.