|
|
|
|---|---|
|
Behöver ett tips hur man skruvar/monterar ur dimljuset fram, vänster sida och det är ingen M5a, det sitter nån form av clips/bygel fram på sidan som är synligt, men det hjälpte inte att bygla av den. | |
| Man måste demontera hela spoilern. Hör med BMW ang. ev. spaecialverktyg innan Du gör arbetet. | |
|
Hej, Nej du skall inte behöva montera hela spoiler. Skickade en installationsbeskrivning via mail. //Håkan |
|
|
Halloj, Bytte på min somras och det är lite halvstökigt när man inte vet hur man ska göra. Du måste plocka bort en lite del av spoilern fram, sitter men 2 st plastpluggar som du måste dra ur/ner. Den är det ganska enkelt, bara skruva bort lamphuset och byta. Lycka till! Mvh Fred "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Måndagar..suck. Förhoppningsvis kan du läsa ut vad jag menar trots alla stavfel..och vissa självklarheter..;) "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Tack Fred, nu har jag både en installationsmanual samt din beskrivning, vilken jag förstod eftersom jag har varit och krypit runt lampan, jättetack, nu är det bara att byta! Klaes |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.