AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.887

släcka servicelampa

_s
89
_skar_
Bmw 328 e46
hur släcker man serviclampan på bmw e36 325a - 93 har servat den själv.. har lilla färddatorn (ifall de är nått man skall trycka på där)
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Antingen åker du in till BMW och frågar om dom kan nollställa den för en liten peng eller så kollar du detta meckartips: Länk

328 [Avställd]: Länk
318: Länk
/Daniel
ma
597
magican
E36 328 Coupe
Går fortare med 2 kablar än diagnos utrustningen, här på verkstan brukar jag faktiskt ta 2 kablar fast vi har utrustningen, tar ju tid att knappa in rätt modell osv osv.. bor du i Umeå området kan jag släcka lampan åt dig dock.

Newbie på BMW
magican: ser att du bor i umeå? kanske du har lust att hjälpa mig att släcka servicelampan på min E30 om nån vecka eller så? ska kanske byta olja då...

BMW CS Nr:06086
Länk
_s
89
_skar_
Bmw 328 e46
bor ju tyvärr en bra bit ifrån umeå =(
ma
597
magican
E36 328 Coupe
Tobbe, inte några större problem, har inte mail & sån't, men jag är ju ute o dansar med beemern varje helg.. svart E36 coupé, orange pos ljus fram, M vinge och DTM .. Reg nr CPM 955, bara o blinka lr så.

Newbie på BMW
magican.. okej, men vi får väl pratas vid här....
få se om jag får bytt olja nästa vecka nån gång, beroende på när polarn har tid att ta upp bilen på lyften..

jaa..du ser ju på bilden jag har hur min ser ut, en röd E30 med fula plåtisar just nu och reg nr är MON 887, ska se om jag kanske kan ta mig in till stan nu i helgen på lördagkväll kanske..

BMW CS Nr:06086
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.