|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej Till salu på ebay. Och som vanligt lär väl åsikterna går isär huruvida detta är en lyckad färgkombination; : Länk Sepiablåmetallic med gulbeigeläder. "Hyffsat" utrustning med kylskåp, fax, två extra monitorer men ingen klimatanläggning bak. Attans - inte fullutrustad den här gången heller ;) Mvh Scheckheft |
| snygg som attans..gillar sån där inredning och den hade ju massa godsaker | |
|
något för gul inredning, annars rätt okej faktiskt. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Välutrustad, men ack... färgen på interiören var kanske inte den mest lyckade. | |
|
Åhh drömbilen! Måste bara ha den! |
|
| Som sagt.. FÖR gul.. Och M-märket och mattorna är verkligen pricken över i´et! (Ja.. Jag vet att de går att ta bort) | |
|
Extremt läcker inredning! Utvändigt var den förstörd med all styling. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Läcker inredning! Ett M-märke bak, varför?? Färgen på lädret - på tok för mycket senap. /Lasse |
|
| Ååååh, Mercas V12-emblem på skärmarna! | |
| är inte v12 emblemen från bmw | |
|
Håller med Kalle, men frågan är om man kunnat leva med den där lejongula skinninredningen. MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Den är ju fruktansvärt läcker inuti !! M märket kan ju gärna gå bort + lite större fälgar och vilken kanonbil !! Mvh Richard |
|
|
Underbar inredning, utsidan var inte lika vacker men går att fixa i ordning med enkla medel. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Stort + för: ¤ Den gula telefonen. :) ¤ Servettehållarna i dörrarna. ¤ Gula sömarna på golvmattorna. Som sagt en riktig drömbil med enkla förändring på utsidan. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Persiska bönemattor... finns dom hos BMW tro, måste ha! Eller inte... |
|
|
Jack: Finns inte på BMW men väl hos din lokala matthandlare. Vissa brukar tom ha med BMW-logga:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Kom hit med den bara:) Den tar jag alla gånger, för en gångs skull var det ju riktigt snyggt med träinlägg i bilen. "Raggaremblemen" är jag dock skeptisk till, men dom går ju som sagt att pilla bort. /Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
| Läcker bil | |
|
Otroligt snygg. Den vill jag ha i julklapp... Wilhelm Svenselius |
|
|
Sitter inte M-märket på från fabrik ? I och med m-sport paketet ? Jonas |
|
Scheckheft |
Hej Nej. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.