AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
793

Kompetent firma...

-:BeeMWe:-
Skickade mail till en firma angående bilder på en bil...

Jag:
Länk
Fler bilder tack.

Mvh Carl Adam

Firman:
Skickar gärna fler bilder, men på vad????

MVH Bondesson Bil

Jag:
På länken som jag skickade i mailet såklart...

Länk

CA

Firman:
Ok 535, (varför sa du inte det) Ring om du är intresserad. (Vi får 30-50 mail om dagen, och gör allt vi kan för att svara, men hinner tyvärr inte allt). 0708-87 11 50 eller 0340-67 11 50 Hälsn Ingvar Bondesson Bil

Kompetent/välorganiserad bilförsäljare haha. De vill alltså att jag ska ringa dem och sedan ska d maila bilderna när d hade kunnat göra det från första början...

YU
39
YUG
328Ci -96
Det står ju under info att du ska ringa för fler bilder...Det är väl därför du fick det svaret.
Men bilen ser jättebra ut det är kanske lägge att slå till??

Forza BMW
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jo det verkar vara en kompetent firma. Trots 30-50 mail om dagen fick du ju svar. Klockrent, har man seriöst intresse av bilen så ringer man ju och presenterar sig själv och sina avsikter så kommer garanterat bilder i mailboxen innan nästa dag. Lyft luren och bilen är din:) Med ditt första mail så följer du ju inte deras uppmaning hur kan du då förvänta dig bilder??

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
BMW-Yoda
Vilken kommentar. Fler bilder tack. Jag skulle vara glad att få svar överhuvudtaget om jag var dig. Det var ju inte så artigt direkt. Jag är övertygad om att om du hade utformat ditt mail lite annorlunda, så hade du nog fått bilder.

BMW-Yoda
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.