|
|
|
|---|---|
STi |
Vart i fronten ska M-emblemet sitta? Bilder uppskattas... |
| På E28 är det ett litet "uttag" i grillen där M-emblemt ska sitta. Skulle inte förvåna mig om det är likadant på E30...? | |
|
STi: Här har du en bild på hur det ska sitta...fast jag vet inte om det sitter på rätt sida men... så sitter det på min iaf. Länk BMW CS Nr:06086 Länk |
|
STi |
Är det någon mer som kan säga om det ska vara ett "uttag" för embemet? Fler bilder som är närmare grillen så man ser på vilken "rad" som det sitter på? |
|
STi: På min sitter det på fjärde "raden" nerifrån och jag TROR att det är ett jack där det ska sitta är inte 100% säker men.. BMW CS Nr:06086 Länk |
|
STi |
Ok, har du möjlighet att kolla om det är ett jack för emblemet? Någon mer som har på samma rad som "Tobbe_e30_325ik" ? |
|
Kolla min bil. M-emblemet sitter korrekt på den...! ------ Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
STi |
Vet du om det är något "jack"/"spår" för emblemet? |
| STi: Kolla på din egna bil om där finns nåt "jack". | |
STi |
Förra ägaren ville inte ha m emblemet i fronten så han hade bytt bort dom mot ett par original. Så jag har inget jack. ska det vara något jack då? |
|
STi: jag kan kolla imorrn då jag går ut och grejar i garaget...åter kommer med svar. BMW CS Nr:06086 Länk |
|
nxv |
jag har inget jack, men man fäster märket så långt på höger wsom det går, för sen tar "ihåligheten" i grillen slut. sen har jag för mig att det var på fjärde raden ovanifrån. Jag bytte mitt märke till ett nytt för ett par veckor sen. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.