|
|
|
|---|---|
|
Ja som jag skriver hur besvärligt är det att byta termostaten.. har beställt tid för det men det är inte förän rut den 0/12 dom hade tid att ta emot bilen för att fixa det .. eftersom bilen inte går upp på normal motortemp så är det nog också en stor bov till att den inte kommer i rätt temp även i kattarna sörplar soppa som bara den vilket innebär en hiiimla massa oförbränd bränsle och do do2500 lambda och hc värden måste ju bara bli kaiko.. täckte för lite fram i nnjurarna för att test hur det tar sig till normaltemp trögt men nu går den upp och när den väl är uppe där så är den så gott som stadig.. vilket medför mycket bättre tomång mycket varmare avgaser nu efteråt då jag tänker på besiktningen så tycker jag inte att den gav så varma avgaser .. .. har jag helt fel det skall väl vara rätt varma avgaser om man tänker sig att det är en aktivitet i kattarna och dom kan ju som sagt bli väldigt varma så jag tycker ju att det skall vara rätt värma avgaser så nu är det bara att fixa termostaten se till att den är klockad på 12 läget motortempen sen åka på någon verkstad och kolla med en 4gastest.. vad tror ni? Bimmer | |
|
Det skall står att jag har tid den 20/12 Bimmer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.