|
|
|
|---|---|
|
Vad ingick i standard utrustningen till 518i -87? ___ Läs begagnatguiden! Länk | |
|
Tja...På den tiden så fanns inte mycket standardmonterat "lull-lull" direkt ;) Men>>> Elstyrda backspeglar,nackstöd fram o bak,intervalltorkare,Halogenljus :),dimljus bak,ljusautomatik+värmesitsar ingick som std. Iaf det jag läst mig till... Mvh Janne. |
|
|
servo, c-lås? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
ställbar ratt? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Mig veterligen var c-lås+servostyrning+ställbar ratt(axiellt) extrautrustning på 518i-87. Inte 100% säker där, men hyffsat säker :) Mvh Janne. |
|
|
jag har sett många E28 som enbart har Sollucka Ställbar ratt Servo C-lås (Met. lack) Alu fälgar Var det något packet som dessa ingick i? ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Jag tror att dessa "attiraljer" du nämner ingick i någon form av paket ...Yes. Vet dock att 518is-88 hade en "hel del" av det du räknade upp som standard iom att detta var den sista årsmodellen... Mvh Janne. |
|
|
518iS den enda version av e28 som fortfarande gick att köpa 1988. Tillägget iS innebär: 1. Taklucka. 2. Gröna värmeskyddsglas. 3. Elektriskt inställbara ytterbackspeglar i karossens färg. 4. Centrallås med deadlock. 5. Dekorstripes. 6. Elektriska fönsterhissar fram. 7. Läderklädd sportratt och växelspaksknopp. 8. Mattsvart eloxerade lister, stötfångare lackerade i bilens färg. 9. Säten och dörrar i yllevelour. 10. Förvaringsnät för tidningar på baksidan av framstolarnas ryggstöd. 11. Dimljus fram samt extra, bakre dimvarningsljus. 12. 6 ½ x 14" korsekerfälgar i lättmetall och 195/70 HR14-däck. 13. Baksäte med individuell skålning för två passagerare, mittarmstöd bak 14. Metalliclackering; 184 Delfingrå, 181 Diamantsvart och 203 Laxsilver 15. Matchande klädselfärger; 0174 Pärlbeige, 0096 Antracit och 0097 Pacific dock var det inte iS jag menade i inläggen ovan, men det kanske framgick. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Ja...Såg ju att du menade en 518i-87:a först,men sedan när du sa att du sett många E28:or men lite mer utrustning ute i "trafiken" så antog jag att du kanske sett div is...t.ex :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.