|
|
|
|---|---|
|
hallo.. jag skulle vilja se hur mpaketet ser ut till E90.. karossen dvs. om någon även kan stärka detta rykte jag hört: "E90 coupe/cabriolet ska få andra lampor i bak ska likna mer 7serien?" någon som har spionbilder på detta lr nått? tacksam för all respons! | |
| Min mamma har precis fått en lemans blå E90 330IM. kan lägga upp lite bilder! ska bara fota men de blir ju mörkt så attans fort nu för tiden (ingen mäster fotograf heller :P) | |
| det vore perfekt... hör av dig igen så fort du har lagt upp bilderna =) | |
|
Skulle fota idag men när man bor i mittre sverige så är det tydligen mörkt vid 4. och när jag använder blixten får jag bara med nummerskylten = lyckat, fårse om jag kan grejjat imorn bitti möjligtvis Victor Bergman, Linkoping World Of Wheels BVS, västerås |
|
|
Nu har jag äntligen fått tillfälle att knäppa lite kort. men som sagt ingen mäster fotograf direkt! Länk Länk Victor Bergman, Linkoping World Of Wheels BVS, västerås |
|
|
VictoRRR: Härlig färg på bilen, vad gjorde ni av originalfälgarna? Keep Your Distance! |
|
|
orginal fälgarna sitter på sommar däcken. det är vinterpuckarna som är på bilderna. Victor Bergman, Linkoping World Of Wheels BVS, västerås |
|
|
Länk Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.