|
|
|
|---|---|
|
Undrar ifall det sitter fördraget kablar till aut. avblendbar innerspegel? Annars borde det ju inte vara några problem att sno ström från takluckan? Det rör sig om E34. | |
|
Jag har eftermonterat aut. avbländbar innerspegel på E60. Där finns INTE fördragna kablar, av detta kan man möjligen tro att det inte heller finns på en E34. Kabelsatsen innehöll tre kablar: plus, minus och till backljuskontakt. Plus (efter påslagen tändning) och minus borde du kunna sno från takluckan lika gärna som att dra ner till säkringsdosa. Den tredje kabeln - till backljuset - är till för att avbländning av spegeln inte ska ske vid ilagd backväxel. Den funktionen kan man leva utan. I övrigt funkar det "görbra"! |
|
|
Finns fördraget på nyare E34, men din är nog för gammal. Kolla mailen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej Hur kollar jag om det är fördraget för aut avblädbar spegel? Hur ska det se ut? Vad är rimligt att betala för en sådan spegel? Har en 525i Individualserie Sportlimousine -94 som INTE hade fördraget kablage för farthållare. Mvh Carl |
|
|
På min E34 92´a var det fördraget iaf. |
|
|
Kolla under taket, alltså innanför klädseln. Där ska du ha en kabel som är lös så att säga. har du inte är det nog inte värt besväret. Det handlar inte bara om att få ström till den, den är nämlöigen kopplad till huruvida lyset är tänt eller ej på bilen. Så även om du har ström till den så reagerar den ej om inte lyset är på... *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.