|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Någon som kan tala om för mig varför jag har så dålig värme i kupen'? Motortemp är perfekt men det tar lång tid innan det blir riktigt varmt i kupen'. Måste köra med full fläkt för att det ska bli varmt. Problem med något filter eller....? "Gubben" | |
|
kan vara termostat eller luft i ditt system. har du byt termostaten eller vattenpump på sistonde?? kan oxå vara ditt friskluftsfilter att det är gammalt byt de isåfall. pimpim produktions |
|
|
Tempmätaren för motor funkar perfekt. Kan det vara termostaten ändå? Hur luftar jag systemet? Filtret har jag ingen aning om när det är bytt, har bara haft bilen i 2 månader. "Gubben" |
|
|
lufta gör du genom att du öppnar locket till expansionkärlet och startar motorn sedan håller du cirka 3000 varv till motorn blir varm sedan lite till. pimpim produktions |
|
|
OK, tack för tipset, verkar ju nästan för enkelt.... "Gubben" |
|
|
hur har det gått för dig då pimpim produktions |
|
|
Och bilen är en,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mvh/Micke Min 02sida www.bmw02garaget.com |
|
|
Halloj! Har inte hunnit lufta ännu, jobbar för fullt. Ska försöka hinna i morgon. Bilen är en 320 -98 sedan (gubb-bil ?) :-) "Guben" |
|
|
har du haft dän värmeslangarna till värmepaketet? hardu dä så skifta de så blir dä nog bra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.