|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Ser väldigt mycket ut som pressfoton? Har jag rätt eller fel? har för mig att BMWs photoshoot för Coupén skulle vara i Spanien, kanske därför en sån liten tidning har lyckats fått tag på dessa? | |
|
Det där ser verkligen ut som pressfoton! Ser ju ut som bilder tagna för broschyren. BMW valde verkligen den konservativa linjen gällande designen. Ingenting är kvar från dom djärva spionbilderna och teckningarna. Keep Your Distance! |
|
|
Ser äkta ut, men linjen som går över bensinluckan ser konstigt ut. ------ Länk |
|
|
Om det där är officiella bilder så är jag djupt besviken på linjespelet. Det ser precis ut som en sedan med 2 dörrar :( Propotionera stämmer inte på bilen, varken huv eller bagage fungerar med övriga bilen om du frågar mig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nej? Det där kan inte stämma. Som wendtan säger är det ingen harmoni i proportionerna. Och går emot de maskerade bilder vi sett tidigare. |
|
| Just nu så försöker jag att inte tänka på så mycket om jag gillar dem eller ej. Försöker bara koncentrera mig på att lista ut om dom är riktiga eller ej. Endel säger att linjen på bild nr 1.. som är för bakfönstret, fast inte det bakfönstret som är närmast på bilden, utan den man ser genom bilrutorna är fel. Men jag tycker de ser korrekta ut. Eller? Svårt att photoshopa en linje inuti en ruta sådär, isf väldigt duktiga! | |
| Går de verkligen emot de maskerade bilderna? Jag är inte så säker på att jag håller med. Visst de går emot 4-serien med hardtop, men det e ju inte samma bil. | |
| Däremot en sak, som jag blivit lite fundersam över. Är det bara jag som tycker att baklykterna på bild 2 & 3 är olika? Ena är vit, andra röd? | |
|
Ser ju nästan ut som en MB Coupe eller va de nu heter...Långt ifrån lika lyckad som tidigare modeller... |
|
|
Okey, dom är fake :P Så, nu kan vi ta bort tråden!" :D hahhaa Länk Länk Ush vad jag hatar spionbilder egentligen :P |
|
|
Som jag skrev, titta på linjen som går öve bensinluckan i bild ett och jämför den sedan med den.... Länk ------ Länk |
|
|
dawwe Ja, lite CLK look över det hela. Tycker bild 3 ser klart photoshoppad ut, men idag är det väldigt svårt att säga. Jag tycker att proportionerna på de maskerade bilderna vi sett är annorlunda, tex att dörrarna ser längre ut. Men svårt att avgöra. Om detta är slutresultatet är jag inte det minsta imponerad. Dessutom verkar det konstigt om det vore pressbilder, bilderna känns inte bra nog? Ser mer ut som om de vore fotade av en tidning isf. |
|
|
Haha tänkte väl :o) |
|
|
Attans, då finns det hopp för coupen trots allt... Keep Your Distance! |
|
|
Lite riktiga spionbilder: Länk spontant. Fan vad stor den ser ut? |
|
| Detta är alltså "cab" med plåttak likt det på volvo c70. | |
|
Trist med mercablinkersarna... men de kanske försvinner eftersom det även sitter sidoblinkers i skärmarna. ///BMW - Was sonst! |
|
| Jag tror den där kan bli grym. Däremot så har jag hört att 3-serien inte får någon cab med plåttak, utan det kallas för 4-serie. Men det får ju den som lever se! :) Blir la ganska stor där bak för att få in hela det där feta taket. Tydligen Webasto som utvecklat mekaniken. | |
|
JohanE: BMW har alltid mercablinkers i sidospeglarna på prototypbilarna. Men dom försvinner alltid pål produktionsbilarna. Keep Your Distance! |
|
| kommer bmw göra både en coupe samt en coupe&cab eööer bara en coupe&cab | |
| Det blir både en "riktig" coupé och en coupé-cab med tredelat plåttak. 3-serie Coupé kommer i vår medan 3-serie CC kommer först 2007. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.