|
|
|
|---|---|
yttryck |
Hej ! brukade värmefunktionen på sätet i morse för första gången och blev besviken på verkningsgraden,,Förvisso såär det skinnklädsel så då blir kylan än mer påtaglig då man sätter sig på sätet en kall morgon.. Efter start så drog jag igång sätesvärmaren på högsta läget och så fick Motorn gå på tomgång medans jag skrapade bort frosten från rutan.. efter 7-8 minuter så började man känna lite värme från ryggslutet men inget från sittdynan.. värmaren kopplade senaree automatiskt om till underhållsvärme så jag drog igång den igen på högsta läget men det blev ingen större skillnad. bilen i fråga är en 328 e 36.. hur fungerar era värmesäten i bilarna, är ni nöjda med värmegraden? det får bli en microfiltssittdyna för min del, den är överlägsen... /igor |
|
Motor o cupe värmare kanske hade varit rätt bra för dig som har skinn! Kan tänka mig att din stolsvärme inte fungerar som det ska, slingorna i sittdynan är slut eller gått av! Har för mig att det är inte billigt att byta dem! MvH Bmw 4-ever |
|
yttryck |
misstänker att det är fallet, och då får det vara.. lägger inte ner en förmögenhet på det.. Har ingen möjlighet till motor o coupévärmare då bilen står på gatan.. /igor |
|
Kanske webasto? En begagnat sådan på skroten? fungerar utmärkt när man har skinnstolar MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.