|
|
|
|---|---|
|
halla grabbar. på www.praerien-racing.com er de mange bilder av diverse. blannt anet min bmw e30 twinturbo som jeg holder på å bygge opp. se på vegard`s prosjekter å twinturbo. se også på filmene. svar gjerne på denne linken viss du har lyst.... | |
| Fanns riktigt många roliga bilder att dregla över på den sidan du... | |
|
jepp. vi har det meget kult på prærien som vi kaller plassen vi har nor å holde på med hele tiden. se på web cam i verkstedet. ellers så er det noen kule filmer på siden. se også på mitt twinturbo prosjekt på vegards prosjekter Länk |
|
|
maxoil er bergnet for dieselmoterer, traktorer,lastebiler, personbiler osv les rapportene på dette: Trykk på bildet for å se det i original størrelse Trykk på bildet for å se det i original størrelse Trykk på bildet for å se det i original størrelse Trykk på bildet for å se det i original størrelse _________________ www.praerien-racing.com |
|
|
dette er ett tillsettnings stoff som får bilen til å yte mer.. bestilling på vegardhenden@hotmail.com |
|
|
nå er det snart ferdig... [img]Länk [img]Länk |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
jeg vurderer å selge pitbull bmw'n på vegard's prosjekter..... se på hjemmesiden. www.praerien-racing.com 70.000kr 745 motor... |
|
|
nå er det en del nye bilder på hjemmesiden vår. det er blant anet en link til mitt siste prosjekt. en 323 turbo bmw som er nylakkert giftgrøn. se på www.praerien-racing.com vegard's prosjekter og bmw 323 turbo. de gale har det godt. |
|
|
her er det oppdateringer på hjemmesiden til www.praerien-racing.com Länk |
|
|
å sisste nytt..... Länk de gale har det godt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.