|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Tänkte höra om någon har koll på vad en sådan kostar på BMW? Lite sent att ringa dem och höra efter just nu. Funderar på att beställa en på stylabilen.se om pris skillnaden är markant. jaja om nån har koll? Mvh Jens | |
|
Jag har för mig att BMW tar ca 1200:- grundlackad. Lägg till en tusing och du får den lackad. //Player |
|
| Tack Tack! | |
| Hur fäster man spoilern? dubbelhäftande tejp? Inga skruvar i min kärra iaf.. | |
|
jepp du fäster den med dubbelhäftande tejp // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Har precis fått hem en m3 läppspoiler till min 330, på styla bilen sa dom att denna måste kapas ca 5 mm på varje sida för att passa på cabben? Är "läppen" identisk på M3 och M5, det står nämligen bara M5 på undersidan om den.. Fick heller ingen tejp med som det står på deras hemsida att man ska få. Har ingen möjlighet att kolla nu då bilen står undanställd i garage. Mvh, Johan |
|
|
du fick fel läpspoiler.jag bestäldet 1 läpspoiler på bloket för 600kr och den hade tejp på under sidan redan och det behövdes inte kapas alls.jag lackade den på en lackering för 400kr . alex |
|
|
www.blocket.se/vi/8982398.htm?ca=22_s alex |
|
|
Länk Denna är lackerad vid leverans redan, och priset ser riktigt bra ut. Detta borde väl vara det bästa alternativet? |
|
|
köpte min läpp på Dan mobility faktiskt, lite skeptisk till deras grejer annars men denna var det inga fel på alls, blev kanon :) gav 499 :-) passade lika bra som en orginal o sparade 600 700 som gick till lacken istället sen:-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.