|
|
|
|---|---|
|
vad skulle ni göra om ni vill lackera näst intill hela bilen får att få ner kostnaderna..? Är ju svindyrt annars. Många går väl genom föräkringsbolaget..drar en nyckel runt bilen eller liknande.. vågar man sig nog inte på... tänk om man blir utan ersättning och står där med en förstörd bil sen;( Kan ju göra mycket förarbete själv... Plocka ner den mm.. Kanske finns andra knep att ta till? | |
|
Betala vad det kostar utan att "fiffla"..Ring runt lite o hör efter pris...Du bör hitta någon utan större problem som gör ALLT för mellan 15-20" med eller utan kvitto låter jag vara osagt.varierar.... |
|
|
Att fiffla hade jag inte tänkt mig.. Menade bara att många gör nog det, men jag skulle inte våga mig på det. Att bli påkommen skulle inte va spec kul. |
|
|
Åk till Estland och lacka för en spottstyver. Jag läste i Teknikens Värld om deras resa dit för att lacka om en gammal Rolls. Mvh Johan |
|
|
Det enklaste är väl att snacka gott med en lackerare, och att betala jobbet "utan kvitto". Bör gå att få en bra omlackering för runt 10 000:-, såvida du inte ska byta färg på bilen. Mvh, Kalle M5:an: Länk |
|
|
Nej kulörbyte e inte aktuellt. 328 jag hade va som ny i lack och denna M3 jag köpte är i bra skick nästan överallt. Många skulle nog inte se det men jag som ägare stör mig nåt fruktansvärt på de lilla som finns. Bla en liten rostfläck på nederkant bagagelucka, stenskott i front å backspeglar. Bagageluckan är utbytt pga vandalisering så den som sitter där nu är inte lackad på isidan. Syns ju inte så länge man har luckan stängd men det är den ju inte alltid... Får helt enkelt försöka få jobbet svart, men blir det inte bra så kan man ju inte göra så mycket åt saken om man inte har kvitto... Tyvärr |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.