|
|
|
|---|---|
|
någon som vet en bra ostört plats för lek under filming till min film "bmw e36 goes mad" pimpim produktions | |
| nordpolen???? :-) | |
parolof |
bollhavet på Ikea? |
| Parkeringen på Väla köpcentrum.... | |
|
Parkeringen på Völa brukar vara guld på vintrarna. Bara det att dom satt upp en (?) kant på ett ställe. Nog inte så kul att snurra in i den i bra fart eller så.. kan va svårt att se om det e mörkt eller med snö över eller så.. iaf så ligger det en bra bit ifrån dig så det är nog inget alternativ iaf... mvh Daniel // M.v.h. Spajjjs |
|
|
Skulle självklart stå Väla där uppe.. // M.v.h. Spajjjs |
|
| Finns en bra gammal parkering utefter gamla E6an vid Kvibille mellan Falkenberg och Halmstad.Det var där den gamla shellmacken och ett värdshus låg en gång i tiden innan den nya motorvägen genom Halland byggdes och sen dess står byggnaderna tomma.Hursom helst så var jag och brorsan och lekte där i kväll och spelade in en liten film:D Där är bra utrymme och inga kanter eller stolpar som man riskerar att klippa | |
| Kolmårdens Djurpark´s parkering är skapligt stor och utan "hinder". | |
|
visst kolmården e fin men en bit bort elller pimpim produktions |
|
| Stormarknadsparkeringar brukar ju vara rätt lekvänliga. Själv har jag 3 mil asfalterat motorvägsbygge att leka av mig på. | |
| I norrtälje har vi många stora tomma stormarknadsparkeringar, som man kan avnjuta ensam på kvällarna tur att man har diffbroms haha !!!! | |
|
visst men i gbg så brukar det nästan jämt vara fullt av bilar på dessa platser pimpim produktions |
|
|
Här på östra sidan fryserna insjö-isarna till ganska rejält iallafall var tredje vinter och alltsomoftast plogas ju banor för skridskoåkarna som är mycket roliga att köra bil på :-) Men i GBG händer väl detta vart tionde år max..? |
|
|
ja det är inte ofta det händer här i gbg men lite utanför kan man ju hitta isar att köra på pimpim produktions |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.