AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
925

någon som vet en bra plats för lek ?

Visa användare
25
pimpim
325 COUPÉ E36-94
någon som vet en bra ostört plats för lek under filming till min film "bmw e36 goes mad"

pimpim produktions
Ci
531
CiM
325ciM-04
nordpolen???? :-)
parolof
bollhavet på Ikea?
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Parkeringen på Väla köpcentrum....
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Parkeringen på Völa brukar vara guld på vintrarna. Bara det att dom satt upp en (?) kant på ett ställe. Nog inte så kul att snurra in i den i bra fart eller så.. kan va svårt att se om det e mörkt eller med snö över eller så.. iaf så ligger det en bra bit ifrån dig så det är nog inget alternativ iaf...

mvh Daniel

// M.v.h. Spajjjs
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Skulle självklart stå Väla där uppe..

// M.v.h. Spajjjs
Finns en bra gammal parkering utefter gamla E6an vid Kvibille mellan Falkenberg och Halmstad.Det var där den gamla shellmacken och ett värdshus låg en gång i tiden innan den nya motorvägen genom Halland byggdes och sen dess står byggnaderna tomma.Hursom helst så var jag och brorsan och lekte där i kväll och spelade in en liten film:D Där är bra utrymme och inga kanter eller stolpar som man riskerar att klippa
Kolmårdens Djurpark´s parkering är skapligt stor och utan "hinder".
Visa användare
25
pimpim
325 COUPÉ E36-94
visst kolmården e fin men en bit bort elller

pimpim produktions
Stormarknadsparkeringar brukar ju vara rätt lekvänliga. Själv har jag 3 mil asfalterat motorvägsbygge att leka av mig på.
I norrtälje har vi många stora tomma stormarknadsparkeringar, som man kan avnjuta ensam på kvällarna tur att man har diffbroms haha !!!!
Visa användare
25
pimpim
325 COUPÉ E36-94
visst men i gbg så brukar det nästan jämt vara fullt av bilar på dessa platser

pimpim produktions
Här på östra sidan fryserna insjö-isarna till ganska rejält iallafall var tredje vinter och alltsomoftast plogas ju banor för skridskoåkarna som är mycket roliga att köra bil på :-)

Men i GBG händer väl detta vart tionde år max..?

Visa användare
25
pimpim
325 COUPÉ E36-94
ja det är inte ofta det händer här i gbg men lite utanför kan man ju hitta isar att köra på

pimpim produktions
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.