|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nån som sett denna annonsen innan? Vad tror ni, det ser ju helt rätt ut!! Synpunkter?!? Länk Anders | |
|
Spontnant lite mkt pengar på en importtouring tycker jag. Asken |
|
|
Jag har kollat lite annonser hos tyska BMW handlare. Där ligger motsvarande bilar från ca 22500 euro och uppåt. Så jag tycker inte det är helt fel. Känns bilen ärlig annars? Anders |
|
|
Anders.B: Spontant känns det som en ärlig bil. Köpt hos aukt BMW-handlare, importerad för eget bruk och körd i 2 år är klart positivt jämfört med alla andra bilar som knappt fått regnr i Sverige. Kan han visa dokumentation på att allt stämmer så blir det ju inte sämre. Priserna på dessa ligger fortfarande högt i Tyskland, speciellt hos BMW-handlare så 215 är nog inget överpris men kan man få ner det till 200' eller t o m strax under så är det nog inte fel. Tror att vi kommer att se priserna sjunka på dessa under det kommande året. Verkar ju vara samma med E39 med M-sportpaket som hittills hållt priserna uppe ganska bra. Går säkert att hitta liknande bilar billigare om man kollar av Blocket men då är oftast inte "historiken" densamma. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.