|
|
|
|---|---|
|
Går det at montere 19" på m3 från 95 sedan, ochså när man körer 4-5 personer?? Vh OTTOMAN | |
|
Japp det funkar fint!! Det ända jag har råkat ut för e att det tar i lite vid fullt rattutslag!! Precis vid bromsluft kanalen på inneskärmen! Min e inte sänkt! MVH David Länk |
|
|
M3 CAT, beror på hur breda fälgarna är och vilken ET det är på dom ! Mvh ///ACS |
|
|
får man fråga vad du kör med för ET ?? samt lite info om fälgarna Mvh WoX En gång BMW alltid BMW |
|
|
M3_odbro: mycket stilig M3a i den bästa kulören. Ser ut som Hartge Classic fälgar? Micke K. Länk |
|
|
kör du med 225 /30/20 eller får 225/35/20 plats En gång BMW alltid BMW |
|
|
b97_knl: Tackar, jajamensan Hartge Classic C! WoX_: Det var väll 19" vi snacka om?? Men iallafall så e det: 8tum et40 235/35/19 fram 9tum et46 235/35/19 bak Jag tyckte oxå att det var lite lustigt att det skulle vara samma storlek på däcken när jag bytte senast (men det e vad hartge rekomenderar)! Men till nästa gg så blir det 225 fram istället för 235!! Mer info finns på:Länk MVH David Länk |
|
|
Meh roligt. Tack för inspirationen M3_odbro. Har själv en Avusblå Limo och blev ju dåligt sugen på nya fälgar. (din är väl avusblå?) Hur är komforten med 19"? Håller 17" däck mycket längre än 19"? Ska nog ringa tomten nu på direkten. = ) |
|
|
tokerik: Jajamensan det e en avusblå! Jag tycker det e helt klart godkänd komfort på 19" (knappt någon skilnad)!! Om det sliter mer med 19"? det beror ju exakt på hur du kör ´du kan säkert få dina 19" att hålla lika bra! Köpte nya runt om när sommaren kom 2005, nu när dom e avtagna (ska lämnas in för kantpolering) då så ser man att fram e det bra mycket mer än halva kvar! Bak så e det ungefär halva kvar! Tomten? man kan ju alltid hoppas :) MVH David Länk |
|
|
Vet du om det finns fler Avusblåa Limos i Sverige? Har du nr 274? Om mitt chassinummer slutar med 0354, betyder det att jag har nr 354? Får man fråga hur många lopper hartge fälgar med däck går loss på? |
|
|
tokerik: Nej nej det e färg koden!! 276 e avusblå!! Hartge fäljarna satt på när jag köpte bilen, men säljaren påstod att det gick lös på 40++!! Ska kolla i kvitto högen för en närmare siffra!! MVH Länk |
|
|
Okej, jo jag antar att dem är ganska dyra, tyvärr! Men smakar det så kostar det. En fråga: Har du vevhissar i baksätet? Mvh / Erik |
|
|
tokerik: A tyvärr så sitter det vevar där bak! MVH Länk |
|
|
Hej M3 ordbro är din bil sänkt och hur mycket?? |
|
|
M3 CAT: Den e standard!! MVH Länk |
|
|
Ok, kanske inte gick att få EL bak då, har undrat över varför köparen maxutrustade bilen med precis allting förutom el hissar bak, mina kompisar retar mig, men jag brukar säga att vevar är lättare en el :P Såg att du satt ut bilen på annons, någon intresserad? Varför sälja? Är du intresserad av att sälja fälgarna separat? Mvh |
|
|
tokerik: Min e nästan oxå så gott som fullutrustad! kanske som du säger att det inte gick att få el bak!!?? Tror nog att bilen blir lite mera lättsåld med fälgarna på!! Men om det kommer än köpare som inte vill ha dom så kanske!!! Det e kanske inte den bästa sessongen att sälja en bil nu, rätt så svalt intresse än så länge!! Jag har mina aningar vad det kommer istället men bevarar det för mig själv ett tag till!! MVH David Länk |
|
|
M3_ordbro; Jeg har bilstein schnitzer på m3áren och ville fråga om det går bra med originale fjädrer och hvilken skillnad kann der blive?? Och TAK for dit help! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.