|
|
|
|---|---|
|
är det nån som vet vart fläcktmotståndet sitter på en e38 har plockat bort handsfacket och rotat runt där men hittar inget med rätt artnr.enligt bmw skulle det sitta där men jag hittar inget.. och hur ser det ut på ett ungefär.. tacksam för svar mvh peter | |
| Det sitter på kupefläkten, som sitter under instrumentpanelen | |
| Skulle vara hyggligt om du kunde beskriva lite mer exakt vart den sitter, hur den ser ut och hur mycket som lär rivas. Tack på förhand. | |
|
Den som söker skola finna! Länk Kostade tydligen ca 7000:- på BMW för två år sedan enl. ett tidigare inlägg. Lycka till! Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Japp så ser det ut och det tar ca en halv dag att fixa. Byt både fläkt och motstånd (eller testa att fläkten fungerar innan du stoppar tillbaks allt) //Thomas Det är jobbigt att inte göra någonting...för man vet aldrig när man är klar. |
|
|
ok det är bara att riva hela instrumenbrädan då. hoppades på att det skulle gå att ta det från sidan men det sitter alltså mitt under instrumetbrädan? (ska bara byta motståndet inte fläkt) tack för svaren;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.