AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
753

dyker det upp några e34 b10 4,6 ibland?

Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Som rubriken lyder skulle mer än gärna ha en touring dessutom, med alla människor här på forumet självklart Stephan 735i:)) i spetsen som dammsuger allehanda sajter så lär det väll dyka upp nån någongång.

Med Vänliga Hälsningar Danne
Jarls har en röd. Finns en touring på mobile.

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Da
1.734
Daniel.F...
E39B12 jag hittar ingen e34 b10 4,6 på Mobile tyvärr
Inge Touring, men dock på Mobile.de: Länk
Da
1.734
Daniel.F...
Anders N jag hittade den på Mobile.de och den på Jarls Länk dom är ju så grymma borde ju gå som ett skott man blir ju onekligen nyfiken vilken av dom som är det "bästa" exemplaret är det någon som har närmare info om dessa två bilar?

Mvh Danne
Höhö :)

Länk

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Daniel.F..; Den enda B10 4,6 Touring E34, jag känner till är en Svart 6växlad, som "Kons" kompis köpte för 3år sedan?

För övrigt gick den Petrolmica B10 4,6 Switchtronic Sedan-95, som var till salu i våras, för ca 100tkr! Troligtvis på export, till Finland? Den är avregistrerad på den ägare, som köpte den i mars-01, han har ett Finskt klingande namn, så det är bara en gissning, om Finland, stämmer mätarställningen, hade den rullat 98802km i juli-04, tråkigt att den inte fick stanna i Sverige.

Kons är forumnamnet "Tyska m5e34forumet" på en Tysk M5 Touring ägare, han har en Daytonaviolett-95:a, m5toureg och Schnitzer på detta forum har haft kontakt med honom, jag har en bild på Alpina:n tillsammans med Kons M5 Touring, jag skickar den till dig.

Kons företag... Länk

Mvh Stephan
Da
1.734
Daniel.F...
Ja jäklar!!!!!!
PetrolMica 4,6:an Finns som jag trodde i Finland... Länk NR10/27

Nu finns en Touring på ebay.de... Länk

Daniel; Dock är du inte ensam Svensk, om att vilja ha den, eller ens ensam på forumet, se tråd... Länk

Mvh Stephan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.