|
|
|
|---|---|
|
Det är en 518is -87 för 14.800:- Delfin grå metallic E28 här på BMWbörsen till salu. Bilen är inte värd 5.000:- ens, motor läcker olja, vibrasioner i kardan, växelåda skrapar, m.m... Killen sa att den inte var rostig på telefon, endast lite på främre kofångaren, men jag var å såg på bilen i går kväll. Fy faan vilken skrotbil, rost= kofångarhörnen fram var de ingenting kvar av, plåten vid skyltbelysningen var sönderrostad, huv, dörrar, baklucka =likaså rost... Lyfter på mattan i bilen= vatten, hur mycket som helst...(både fram & bak...) Bakre kofångare var inte på... killen sa att den hadde rostat av, så han tog bort den... Vart så jävla less så jag orkade inte se under bilen, men ni kan ju tänka er hur de ser ut där... Alltså se upp inte ens mening å se på dom tre bilderna han lagt ut, dom var nog tagen för xx-år sen. Mvh. Tommy.N | |
518i slow mobil |
Ok, tack för upplysningen.... varför ljuger folk så jävligt, bättre att tala sanning med en gång så man slipper besväret att bli förbannad.... E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
ja jag fattar inte såna människor varför ljuga det enda som händer är att de som kollar på bilen blir arga och åker hem. man måste vara ärlig jag är altid så ärlig att folk blir lite rädda jag säger inte att den är i nyskick ifall den inte är det. man kan inte bara ljuga folk rakt upp i ansiktet man får igen det på nåt sätt det tror jag. bmw 24v |
|
E23 |
Så onödigt !!! Varför vill man ha dit folk som bara blir jävligt förbannad när dom ser en misskött rishög. E23 |
|
antar att dom chansar på att det kanske kommer en korkade spekulant som ite är så bilinsatt och köper trots defekter. Måste hålla med om att det är förjävligt...har själv vart emd om liknande fall ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
| Uppfattat!!! | |
| Ja men är du så mycket bättre själv då tommy? du som sålde en bil me sprucket block.. fast de ä klart jag har ju inte betalat än.../din lillebror..... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Den sista va bra:) MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.