|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Sitter lite taskigt till, kärringen ska ha bilen, måste byta bränslepump..har varit och fixat en från en bmw 323-87..det ska väl inte vara några problem ? Men det var egentligen inte frågan, utan den är: är det någon som vet hur och var den sitter ? Mycket tacksam för svar. | |
| framför vänster bakhjul sitter den på min | |
|
nja...nu är jag osäker...en kompis har kollat och han säger att framför vänster bakhjul så finner han bara "bränslefilter"..... Under baksätet på höger sida sitter tanken...+ en del kablar + tankmätare .....är det månne där bränslepumpen sitter ?? men helt plötligt pratar han om att han fann en lucka på vänstersida med et bränslefiter i .... |
|
| Sorry,blev lite fel av mig där :) | |
|
Hej ! Har en 320 i - 87 och på den sitter bränslupumpen framför vänster bakhjul, jag har själv tagit lös den i samband med andra arbeten, om det även sitter filter där är jag osäker på, men pumpen sitter med 90 % sannolikhet där. \\ Anton |
|
svintoleffe |
bränsle pumpen sitetr vid vänster hjul sen kan det ju även vara matar pumpen i tanken som har apjat Länk Bimmern MVH Leffe |
|
Hej ! Var hemma i helgen och kollade själv, brorsan har en sånn "gör det själv" handbok för BMW 3 serien.....jesus den var bra ! ....massa fina illustrasjoner...det tog 3 minuter att få loss bensinpumpen som på min sitter i bensin tanken...nu gäller det bara att få tag på bensinpumpen så ska väl förhoppningsvis alla problem vara lösta. Tack för alla innläggen ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.