|
|
|
|---|---|
|
Med risk för att ställa dummaste frågan på forumet nu: Köpte en M3 cab -95 för ca: en månad sedan och är nöjd som f-n!! MEN, jag lyckas inte fälla upp vinskyddet! Jag har tillochmed gjort det o-manligaste som finns och läst den medföljande instruktionen, men av den får jag bara ut att man sätter hela skiten på plats och sen fäller upp skyddet 90 grader. Har bänt i plasten så den nästan spricker!! Sitter det några spärrar eller liknande som jag kan ha missat? hur gör ni andra? Efter som jag även har jobbat som bilmekaniker tidigare så känns detta fruktansvärt förnedrande!!! Tack på förhand Mvh Patrik | |
cane |
Hm, om jag inte minns helt fel sitter det spärr i form av en knapp precis invid gångjärnen... minns inte om det var på båda sidar. |
| Jag hade inga spärrar på mina båda, som jag ägt?! (Eller så var de bortslitna) :) Det är bara att lyfta i den översta bågen... | |
|
släng bort skiten...köper man cab får man tåla lite vind i nacken..(säger en som inte såg ett skit på en hel danmarksresa i baksätet för att luggen piskade i ögonen) Skämt å sido...åk till BMW och hör med dem! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.