|
|
|
|---|---|
| Har en 320i -02 sedan. Så fort jag startar bilen så går bakrutevärmen igång, trots att jag inte trycker in knappen. Någon som vet varför? | |
| Du har troligen aktiverat att värmen i bakrutan skall aktiveras automatiskt när det är +3grader eller mindre. Detta går och programmera i Key/Car-memoryt hos Bmw-verkstad. Eller går den igång även när det är varmare ute? :) | |
|
Okej! Tack för ett snabbt svar. Troligtvis har förre ägaren låtit programmera detta då fenomenet endast uppträder vid +3 grader eller mindre. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Prova den andra nyckeln för skoj skull. får du se om det blir lika ///MVH Hasso Länk |
|
Samma på brorsans E46. Däremot funderar jag på om de översta trådarna hör till radioantennen? Imman ligger kvar där. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Står i instruktionsboken att bilen ska göra det. Står även att man kan kontakta BMW verkstad om man vill programera om funktionen. //amullo Varför åka snål fulbil när man kan åka snål finbil? |
|
|
Okej! Tack för att inte alla är lika lata som mig med instruktionsboken =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.