|
|
|
|---|---|
|
Hur många finns det kvar? ------ Min bil Länk GetawayHlm Länk | |
nxv |
minst två iaf! Bilen på G: Länk |
|
Gött! Men är det ingen som vet, ungefär? Inte ofta man ser sånna. ------ Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
| min polare har en smälld:) | |
nxv |
iiisch. Går det inte att kolla med BMW, de borde ju dels ha ett register på antal tillverkade samt antalet svenskreggade? Men importerade (som min) framgås ju inte av reg. papperna att det är en IM. i papperna står det bara BMW 325 för att besitningsgubben inte ville skriva dit IM trots att jag bad honom. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
nxv: Det borde dom ha! Men kanske svårt att komma åt... I mina papper står det BMW 325ik. ------ Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
|
min kommer delvis att bli en M-Tech 1 till våren...ska dit med ett origlan paket som jag fått tag på, men ingen framkjol (va spräckt..) BMW CS Nr:06086 Länk |
|
|
Okok, fint att du konverterar till M-Tech 1! :) ------ Min bil Länk GetawayHlm Länk |
|
|
är ju bara kjolpaketet som ska dit...har tyvärr inget annat :/ vad är det som ingår i M-Tech 1 egentligen?! BMW CS Nr:06086 Länk |
|
nxv |
På min bil var det kjolar framspoiler bakspoiler. 7x15 BBS kryssekerfälgar Ortopedstolar Svart innertak Shadowline Kartläsarlampor Variabel styrservo Gröntonade värmereflekterande rutor m.m. Bilen på G: Länk //Ted Andersson |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.