|
|
|
|---|---|
Manga |
Jag har en M535:a som jag vill ha nya fälgar till. Är det nån dom har några tips vad som passar bra, samt kanske nån bild?.. Mange |
|
BBS split modell RS,dvs originalfälgarna till din vagn från och med 86,85:orna hade M-sport TRX.... TRX:en är väl inte så snygga enl. mig.BBS=perfekt till E28. Mvh Janne. |
|
mag |
Alpina fälgarna är väldigt trevliga också tycker jag. Men det beror ju på din smak. //Magnus |
Hello Nasty |
Gå in o titta på E28-sidan finns under länkar finns en hel del bilder där du kan se vad som kanske kan passa dig! MVH/Henrik Kör tills det rasar |
BMW-frälst |
Hallå! Har haft TRX med Michelin, mycket slitstarka däck och dessutom så är de utprovade för bilen och går jäätefint med dem på! /Martin |
|
Jag monterade M5 fälgar på min M535:a, urfett med 235 fram & 255 bak, slet lite hårt på hardyskivan bara....bytte nog 3 stycken om jag inte minns fel !! |
|
323E21terror |
Bmw frälst jag köpte nya Michelin TRX däck 240/45 till mina originalfälgar (16.6") vilket gick på 10000kr monterat och klart. Helt absurbt dyrt då jag fick vänta i några månader då det inte fanns nya sådana i hela Europa men bilen går klockrent på dem, faktisk nästan för tyst :-) Men jag har en fråga och den är tror du att det skulle slita mycket på bussningar, Hardy skiva om jag byter upp mig till M5 3.8l fälgar a' 17tum nästa gång det är dags för byte?? jag tänker på att om bilen med M-paketet är anpassat efter 16.6" vilket original fälgarna har så borde 17" inte spela någon större roll? dessutom kan man ju gå ner i profil så det hela kompenseras. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.